Vet Gezellige verrassing van Vet Gezellig!

zaterdag 27 juni 2015



Woensdag avond 24 juni kwamen Alwin en Saske van het YouTube Vet Gezellig mij verrassen!

Het begon blijkbaar allemaal een tijdje terug. Alwin en Saske waren jarig geweest en ze hadden een winactie op hun kanaal. Je kon een Tea Bar pakketje winnen door te vertellen wat je ultieme feestje zou zijn. Dit was mijn reactie:

Mijn ultieme feest zou ook vet gezellig moeten zijn, zodat aan het einde van de avond mijn wangen en buik pijn doen van het lachen, dat mijn haar statisch is van alle ballonnen en dat ik die dag me nog lang kan herinneren. En ook dat ik het vol kan houden, want door mijn beperking kan dat nooit.

Een lief meisje vroeg mij wat ik precies had, dus ik vertelde over mijn NF en dat ik daardoor dingen, zoals feestjes, niet zo goed kan volhouden. Alwin en Saske zagen dat, en toen had ik het pakketje gewonnen. Ik was super blij, en zat elke dag op het pakketje te wachten. Maar hij kwam maar niet. Na anderhalve week stuurde ik een mailtje (een beetje spannend, misschien was het wel onbeschoft), want misschien waren ze het vergeten doordat ze het druk hadden. Maar, dat bleek niet zo te zijn.




Want, ze wouden het pakketje persoonlijk afleveren (die ze ook een beetje hebben bijgevuld, dat laat ik in mijn volgende blogpost beter zien). Dus die avond, toen ik een video van hun zat te kijken, stonden ze in eens voor mijn neus in de woonkamer. Alwin, Saske en hun goede vriendin Iris (aka de chauffeur) kwamen helemaal vanuit Reeuwijk naar Geldrop voor mij.



Ik was plots zo verlegen, terwijl ik dat nooit echt ben. Maar ja, wat moet je anders als zo iets in eens gebeurd.

In een van hun video's had Alwin een Winnie the Pooh pak aan, en ik vroeg in de reacties (voor de grap) of ik hem een keer mocht knuffelen in zijn Pooh pak. Het mocht, zei hij. Maar dat nam ik natuurlijk niet serieus, het was gewoon een leuke reactie. Maar die avond had Alwin zijn Pooh pak aan, en kon ik hem een knuffel geven. Hoera!

Maar dat was niet de enige verrassing die ze hadden. Ik heb al een keer eerder verteld dat Simon de Wit ook bij mijn favoriete YouTubers zit, en hij was er ook bij betrokken. Helaas kon hij er niet bij zijn, maar hij heeft een filmpje gemaakt met een ontzettend lief berichtje. Bedankt Simon!

Heel de avond hebben we lekker gekletst over van alles en nog wat, we hebben even gewandeld in de bossen en een hele hoop foto's gemaakt. Het was dus echt vet gezellig!












Ik kan nog steeds niet helemaal beseffen dat het echt is gebeurd. En ik vind het prachtig dat Alwin en Saske net zo lief en oprecht zijn als in hun video's. En dan om ze zo in het echt te zien in plaats van op je beeldscherm was heel bizar.

Dus Alwin en Saske, nogmaals bedankt voor deze heerlijke avond. Het was echt een van de beste avonden ooit! Ik zal dit zeker nooit vergeten.




De video


2 people left comments on: "Vet Gezellige verrassing van Vet Gezellig!"

  1. Hé Nicky,

    Jouw verhaal doet me aan mij denken. Ik herken veel dingen waar jij tegen aan loopt want ik heb zelf een goedaardige tumor in mijn hersenstam die (hoogst waarschijnlijk) niet meer groeit. Maar ik heb er wel veel last van, ik ben ook vaak heel erg moe en mijn lichaam doet niet wat ik wil. Je voelt je vaak de enige en het is lastig om iemand te vinden die je echt begrijpt. Maar als ik in dipje zit denk ik aan wat zo bijzonder is aan mensen met een chronische ziekte; wij hebben een doorzettingsvermogen van hier tot Tokyo en kunnen intens genieten van de kleine mooie dingen. Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Ik hoop het beste voor je.

    Heel veel liefs,
    Merel

    P.S. Youtube kijken is een heel goed medicijn. Indirect en direct zo zie je maar. ;P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Merel!

      Heel fijn dat je me zo begrijpt! En het klopt dat we een enorm doorzettingsvermogen hebben, en daar mag je ook trots op zijn. En ik begrijp helemaal wat je bedoelt, heel fijn om te lezen :) En ja, youtube kijken is zeker een goed medicijn!

      Liefs, Nicky x

      Verwijderen