Vet Gezellig Pakketje

zaterdag 27 juni 2015



In mijn vorige blogpost vertelde ik hoe Alwin en Saske (Allie en Sake) mij thuis verraste en mij een heerlijke avond bezorgde.

Het begon dus allemaal met de win actie waar ik aan mee deed en die ook nog won. Toen kon ik mijn geluk al niet op. In totaal heb ik twee weken gewacht op mijn pakketje. Ik had al een mailtje gestuurd omdat ik dacht dat ze het misschien vergeten waren omdat ze het druk hebben. Maar het blijkt dus dat ze hem persoonlijk kwamen brengen. En dat was natuurlijk super super leuk!

Het pakketje hebben ze voor mij iets uitgebreid, super lief is dat. Dus nu laat ik alles zien wat er in zit.



Dit was wat er eigenlijk in het pakketje zat. Allemaal thee van de Tea Bar, een Make & Bake set van de HEMA (die ik al erg lang wou) en de Vet Gezellig mok waar ik ontzettend blij mee ben. Ik moet de smaken nog uittesten, maar hoe ze smaken laat ik waarschijnlijk op Twitter of Instagram weten. En er komt een blogpost over de Make & Bake set.



En nu wat ze er zelf nog bij hebben gestopt.



Alwin vertelde me dat zijn vader stripboeken maakte, tekenen en schrijven. Ik houd enorm van lezen en stripboeken wou ik al erg lang uitproberen. Komt dat nog eens goed uit, en ik ben ontzettend benieuwd. Natuurlijk ga ik er over schrijven als ik ze uit heb gelezen.


Alwin en Saske hebben goed hun research gedaan en wisten dat ik graag creatief bezig ben. Dus hebben ze er deze stickers en decotape bij gestopt.


Saske verzamelt al jaren kaarten en volgens mij heeft ze al een aardige collectie. Ze vertelde me dat ze deze uit haar eigen collectie voor mij er een paar heeft uitgezocht. Hoe lief is dat! Ik ga ze allemaal zeker bewaren, ze zijn zo leuk!


Alwin kan super goed tekenen en schilderen, en hij maakt heel veel schilderijen die hij op smokindog.nl verkoopt. Dit is er een van en ik vind hem heel erg leuk, vooral de kleuren.


En tot slot dit schattige notitie boekje, waar Alwin en Saske allebei een lief berichtje in hebben geschreven.



Lieve Alwin en Saske, nogmaals bedankt voor dit super leuke pakketje. Ik ga hier zeker veel plezier aan beleven.

1 people left comments on: "Vet Gezellig Pakketje "

  1. Superleuk pakket! Geniet van je thee, en de rest natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen