The Versatile Blogger Award!

dinsdag 23 juni 2015





Demi van A book a day! -By booekemie- heeft me genomineerd voor The Verstatile Blogger Award. (De Veelzijdige Blogger Award.) Ik wil haar dus bedanken, want het klinkt erg leuk. Iets wat ik nog niet eerder heb gedaan.
Ik leerde Demi kennen via Instagram waar ze haar eigen Bookstagram heeft. Via een privé bericht vroeg ze mij wat tips om een blog te beginnen. En daar kwam haar blog uit. Een, zoals de naam al zegt, boekenblog. Check haar blog hier uit.


De regels:
- Bedank de persoon die je genomineerd heeft.
- Plaats de link naar haar/zijn blog.
- Nomineer zelf tien tot vijftien personen wiens blogs jij graag leest.
- Vertel zeven feitjes over jezelf.


1:
Ik word verlief op bijna elk mannelijk personage uit de boeken die ik lees. Erg wanhopig, he!

2:
Als ik alleen ben en bijvoorbeeld met mijn hond ga wandelen heb ik gesprekken in mijn hoofd, vaak in het Engels.

3:
Ik heb al mijn hele leven dieren en ik kan de tel niet meer bijhouden. En ik zou absoluut niet zonder ze kunnen. Vooral niet zonder mijn hond Jasper.

4:
Ik vind het stiekem nog steeds erg leuk om de musicals van Studio 100 te kijken.

5:
Een zielig verhaal die ik op internet of tv hoor kan mijn hele dag verpesten omdat ik me zo naar voel.

6:
Maar, ik raak enorm enthousiast over de kleinste dingen. Zo ga ik binnenkort naar de Efteling met mijn vriendin, en als ik er aan denk krijg ik kriebels in mijn buik.

7:
Ik heb er een hekel aan als ik boeken niet leuk vind, want ik wil ze perse uitlezen.


En dan de mensen die ik nomineer:

- Saske van ikbensaske.nl
- Kelly van Elegantic.nl
- Carrie van alliknownow.com
- Demi van A Book A Day

En dat is het, meer blogs lees ik niet. Het is een klein, maar fijn lijstje.

Een reactie plaatsen