Nieuwe Camera! Canon Powershot SX60 HS

zondag 7 juni 2015




Hoera! Ik hoef geen foto's meer te maken met mijn telefoon. Natuurlijk maak ik nog wel foto's daarmee, maar ik wou toch iets beters voor mij blog en hobby. Gisteren waren wij naar de stad geweest om voor mijn stiefvader voor camera's te kijken. Hij is hobby fotograaf en zelf wil ik dat al jaren doen. Terwijl hij dus zat te praten met een medewerker, zat ik te neuzen tussen de camera's. Nu is dit geen spiegelreflex, maar ook geen compact. Het zit er tussen in en heeft dus de kwaliteiten van beide. Ik ben gegaan voor de Canon Powershot SX60 HS. Hij is makkelijk vast te houden en erg licht, wat voor mij super fijn is. Ik heb nogal kleine handen en een spierziekte. Dit is dus de perfecte camera voor mij.
Er kan nog een externe microfoon aangesloten worden, hij kan verbinden met mij telefoon via wifi, en ik kan hem ook nog eens besturen met mijn telefoon.



Wat ik er vooral mee wil doen is foto's maken van de natuur, dieren en omgevingen. En natuurlijk ook voor mijn blog.

Gisteravond en vanmiddag heb ik al wat foto's gemaakt.








Ik ben echt super tevreden en super blij. Al jaren kriebelde het bij me om foto's te maken, maar met mijn kleine, versleten Nikon had ik daar geen plezier mee. En hier wel mee.

Dus voortaan komen er veel mooiere foto's op mijn blog, en er komen dus zeker heel veel blogposts met natuur foto's.

Een reactie plaatsen