Mostcutest.nl bestelling - Lucky Paper Star Papier

dinsdag 16 juni 2015







Ik heb al vaker leuke spulletjes bij Mostcutest.nl besteld, maar de dingen die ik het meest heb besteld is wel origami papier. Ik ben dol op origami. Een van de vormen van origami is Lucky Paper Stars. Je hebt dan kleine strookjes papier in leuke kleurtjes en patroontjes, en daar vouw je dan een sterretje van. Super leuk natuurlijk.

Al een tijdje zag ik de nieuwe strookjes op de site, en ik heb ze eindelijk besteld.



 Als eerste zag ik deze. Een pakketje met 140 strookjes in acht verschillende patroontjes. Deze sprak me erg aan vanwege de klavertjes vier en de hertjes die me aan Bambi deden denken. Deze kocht ik voor €2,95.



Di is iets nieuws. Transparant papier. Dit papier is lichtelijk doorschijnend met kleine sterretjes. In elk pakje zitten vijfentwintig strookjes en voor €1,95 krijg je twee pakjes in verschillende kleurcombinaties. Helaas ging het bij mijn bestelling een beetje fout, ik kreeg namelijk maar een pakje. Gelukkig zijn de mensen van de site erg aardig en stuurde ze me al  gauw het missende pakje op. Pluspunten!
* Op het moment dat ik dit schrijf zijn de transparante strookjes helaas uitverkocht.





En dit is hoe ze er uitzien als ze eenmaal gevouwen zijn. Ik vind de transparante een super leuk effect geven, en de andere strookjes zien er ook ontzettend schattig uit in sterretjesvorm.


Mostcutest.nl verkoopt niet alleen origami, maar nog veel meer leuke spulletjes. Kawaii ^_^.

Een reactie plaatsen