Lovely Wrecking - Wreck This Journal Update #3 1/2

dinsdag 16 juni 2015





* Ik doe deze post opnieuw omdat de foto's van de eerste niet mooi waren. Nu ik een nieuwe camera heb kan ik veel mooiere foto's maken. 

Wow, ik heb de afgelopen weken een hele hoop pagina's afgemaakt en ik ben er heel erg tevreden mee. Omdat het veel foto's zijn, split ik de hem in twee blogposten op.



Als eerste de titel pagina, de eerste pagina in het boek. Ik iets speciaals doen, omdat het de titelpagina is. En toen kwam ik een foto van deze pagina tegen, en die heb ik nagemaakt. Met potlood heb ik een boom getekend en op de andere pagina een stukje papier met een mooie quote.
 'Trees are poems the earth writes upon te sky.'



This book belongs to.

Dit is ook niet mijn eigen idee, maar ik heb er wel mijn eigen twist aangegeven. Ik heb de opdrachten gevolgd en de pagina vervolgens versierd met bloemetjes en blauwe en paarse waterverf. Op de andere pagina heb ik een quote toegevoegd, die op zijn kop staat.
'I have a strange way of seeing things.'


This page is for handprints or fingerprints. Get them dirty then press down.

Dit is gedeeltelijk mijn eigen idee. Ik heb met waterverf vingerafdrukken gemaakt, en met een zwarte pen heb ik er bloemen en diertjes van gemaakt. Sommige afdrukken heb ik gelaten zoals ze waren.



Tear strips, rip it up. + Glue, staple or tape these pages together.

Wederom niet mijn idee, maar wederom met een eigen twist. Ik heb de pagina's aan elkaar gelijmd en een konijnenhol gecreĆ«erd waar Alice doorheen valt. Het idee is dat het een pop-up effect geeft. De linkerpagina was wel mijn idee. Ik zag dit prachtige plaatje, printte die uit en plakte hem op. 
'Little Alice feel down the hole, bumped her head and bruised her soul.'
+
'How can I return to Wonderland'
+
'Then I began falling down down down down...'


Tear out, crumple.
Hier heb ik niet veel over te zeggen. Ik heb pagina eerst mooi gemaakt met bloemetjes en een bijpassende tekst. en hem vervolgend uitgevoerd.
'Trust is like paper, once its crumpled it can never be perfect again.'


Make a paper airplane.
Deze heb ik al eerder laten zien, maar ik heb hem een beetje veranderd. Achter het papieren vliegtuig heb ik een plaatje van wolken geplakt. Dat geeft het een leuker effect vind ik.


Bring this book in the shower with you.

Deze opdracht moet ik nog uitvoeren, dat ga ik waarschijnlijk pas op het laatst doen. Maar ik heb e pagina alvast gedaan. Ik heb een plaatje van een raam met regendruppels en een bijpassende tekst. En omdat ik dat stukje papier hem opgeplakt lijkt het net of het papiertje echt tegen een nat raam aanplakt.
'The rain taps its fingers on my window. It asks if it may sing in my ear until I fall asleep.'

Een reactie plaatsen