Foto's maken in de regen

woensdag 17 juni 2015

                         






Ik heb nu ongeveer een week een nieuwe camera en ik vind het geweldig om op pad te gaan en foto's te maken. Een paar dagen terug regende het en dat was het perfecte moment voor mij om mijn camera er bij te pakken. Wij hebben een afdak in de tuin, dus daar kon ik mooi onder schuilen om foto's te gaan maken.










Ik ben heel erg blij met het resultaat, vooral met de foto met de enkele bloem en de druppels op het raam. Ik vind het geweldig om er even over te doen om het perfecte plaatje te vinden, en al helemaal als het nog mooi is ook. Ik heb duidelijk een nieuwe hobby gevonden.

1 people left comments on: "Foto's maken in de regen"

  1. Hi!

    Ik heb je genomineerd voor de Versatile Blogger Award!
    Je hebt namelijk een leuke boeken blog waar ik graag op kijk!
    Neem een kijkje op mijn blog voor de regels www.abookaday-bookemi.blogspot.com

    Liefs Demi van Bookemi.

    BeantwoordenVerwijderen