Kinder foto's nadoen!

dinsdag 19 mei 2015




Het is al heel vaak langsgekomen op Facebook, Twitter en Tumblr. En altijd als ik het zag wou ik het ook nadoen met mijn zussen. Maar elke keer vergat ik het idee op te brengen. Tot ik YouTuber Simon de Wit het met zijn broer Bram zag doen. Ik liet de video aan mijn zus zien en de volgende dag gingen we aan de slag. Samen doorzochten we de fotoboeken en we kozen vijf leuke foto's uit waar we samen opstaan. En nadat we de goede kleren hadden uitgezocht, begonnen we.





 Achter deze foto zit een best grappig verhaal. Ik had een pakje aan met een puntmuts en mijn zus schepte die vol met zand. En doordat ik zo klein was en mijn muts vol zand zat kon ik niet opstaan.



Dit was met Sinterklaas. Wij waren met zijn alle bij een Sinterklaas feest in onze stad en ieder kind kreeg een cadeautje. Ik was erg moe en het was erg druk, maar ik huilde vooral omdat ik het cadeautje dat ik kreeg, al had. 




En dat waren ze! Zelf vind ik ze super goed gelukt en mijn zus en ik hebben ontzettend veel lol gehad.

Een reactie plaatsen