Favoriete YouTubers

woensdag 13 mei 2015









Iedereen kent YouTube wel, en zo hebben een heleboel mensen ook een paar favoriete YouTubers. Ik laat vandaag een paar van mijn favoriete zien.


1. Carrie Hope Fletcher 


Carrie van It'sWayPastMyBedTime is denk ik wel mijn favoriete van allemaal. Carrie is een ontzettend slimme, jonge vrouw met prachtige woorden. In elke video geeft ze wel goede raad en bij elke video leer ik dan ook weer iets nieuws. Ze is super spontaan en lief. Ze is een soort grote zus!
Carrie speelt momenteel Eponine in the musical Les Miserables in Londen en is onlangs opnieuw gevraagd op langer te blijven. En vorige maand heeft ze haar eerste boek uitgebracht die nu dan ook al op nummer 1 staat in Engeland. Ik moet dat boek nog steeds kopen. Carrie is net als ik een boeknerd en het is geweldig om haar over boeken te horen praten.




2. Vet Gezellig


Alwin en Saske kende ik al een tijdje door hun eigen kanalen, maar een tijdje terug hebben ze ook samen een kanaal opgestart, Vet Gezellig. Hun video's maken me altijd zo vrolijk! Hun band is duidelijk heel sterk waardoor ik ook zo'n relatie wil. Ze zijn super creatief, kijk maar naar hun intro, en daardoor heb ik ook zin om creatief te doen.
De naam van hun kanaal zegt het al, maar ze zijn Vet gezellig!



3. Simon de Wit


Simon ontdekte ik eigenlijk al toen hij nog maar net gestart was, maar daarna was ik zijn kanaal een tijdje vergeten. Tot een paar maanden terug toen ik een video van hem voorbij zag komen en ik wist weer meteen waarom ik zijn video's zo graag keek. Simon maakt vaak video's met tips of dingen die hij meemaakt, en dat alles met een grappig randje. Zo doet hij wel eens tags, zoals de TMI tag, maar daar maakt hij een liedje van. Hoe creatief! Verder is Simon altijd vrolijk en positief, en dat maakt mij blij en vrolijk. Elke keer als ik naar zijn video's kijk heb ik het gevoel dat ik eigenlijk met een goede vriend zit te praten.
Door Simon heb ik ook een nieuwe artiest ontdekt. Hij noemde een keer James Bay in een van zijn video's en ik kan geen genoeg van zijn muziek krijgen.
Simon is ook zeker het checken waard.



*


Toen ik Simon ging tekenen kwam ik er achter dat hij zonder gezicht om een eikeltje lijkt. (In het echt vast niet hoor!)


Wie zijn jouw favoriete YouTubers?

Een reactie plaatsen