Een wandeling in de bossen

donderdag 21 mei 2015






Ik woon ontzettend dichtbij de bossen en dat vind ik geweldig. Ik loop twee minuutjes en ik ben op een van de mooiste plekjes in Nederland. Elke dag loop ik er twee keer hond met mijn hond en dat zijn de momentjes waarop ik het meeste geniet. De vogeltjes die fluiten, af en toe een konijntje die voorbij rent en dan de heerlijke geuren en hoe prachtig het er uit ziet. Gister middag heb ik extra lang gewandeld om een paar mooie foto's te maken.




In het begin van de bossen is een paar jaar terug een rolstoelpad gemaakt. Omdat er dicht in de buurt een woning voor oudere staat is dit super mooi. Zo af en toe loopt er een verzorger achter een rolstoel en ik kan die oudere gewoon zien genieten. Het is ook heel geschikt om over te fietsen of te joggen.


Niet alleen zijn er bossen, maar ook heiden. Dit stuk is omringd door een hek, maar er zijn poortjes en dan kun je ook daar wandelen. Maar daar moeten de honden wel aangelijnd.




Ook staan er af en toe wat bankjes zodat je lekker kan gaan zitten.



Hier loop ik het vaakst, juist omdat het hier het rustigste is. Mijn hond houd ook van rust, dus daar worden we allebei blij van.





Ik hou echt enorm van de natuur en de buitenlucht. En ik wil hier echt voor geen goud weg.

Een reactie plaatsen