Book Wishlist #5

maandag 25 mei 2015






1.


Wauw, wat ben ik hier laat mee. Maar de laatste tijd hoor ik hier zoveel over, dus ik ben nu wel heel erg nieuwschierig. Deze boeken zijn ook verfilmd in een populaire serie die nu al met seizoen zes bezig is. 
Het verhaal klinkt ook erg interessant, vooral de tijd waarin het plaatsvind. Het enige dat me nog een beetje tegenhoud is het aantal pagina's. Maar dat komt hopelijk vast wel goed.


2.


Ook hier ben ik behoorlijk laat mee. Mijn stiefzus heeft alle boeken al gelezen en zij was er altijd ontzettend enthousiast over. De Grijze Jager heeft best veel delen, volgens mij twaalf. En dat vind ik best wel leuk. Ook dit verhaal trekt mij enorm aan.

3.


Maggie Stievater is een van mijn favoriete schrijvers. Haar schrijfstijl vind ik ontzettend fijn en haar verhalen ook. Dit ook, zo ontzettend uniek. Het is niet heel bekend, dus er zijn maar weinig plekken waar het te koop is. Maar het duurt vast niet lang meer voor ik ook een exemplaar in mijn handen heb.

Een reactie plaatsen