Blijmakertjes

vrijdag 29 mei 2015









Blijmakertjes, iedereen is er dol op. Dingen die je blij maken.



1. Boeken

Duh! Ik praat super vaak over boeken en dat ze me blij maken is inmiddels wel duidelijk. Het idee dat er heel verhaal, verschillende karakters en duizenden momenten tussen twee kaften zit vind ik prachtig. Ik kan er zo van genieten als ik eventjes in een boek lees voor ik ga slapen. 
Ja, boeken maken mij blij,




2. Regen

Geloof het of niet, maar regen maakt mij echt heel erg blij. Het geluid van de druppels die tegen het raam tikken en de druppels die er op blijven hangen. En vooral de geur na de regen vind ik heerlijk.
Als het regent zet ik mijn raam op een kiertje zodat ik het beter hoor, ik kijk een film of lees een boek. Dan kan ik zo genieten.
Geloof me, ik geniet er ook van als het zonnetje schijnt hoor.




3. Wreck This Journal.

Ik heb het een tijdje gelaten voor wat het was, maar ik heb het weer opgepakt en er komen nieuwe pagina's aan.
De laatste dagen heb ik plaatjes op gezocht van pagina's van wtj's en ik werd er enorm blij van. Ik heb een nieuwe pagina af, andere afgemaakt en bij een paar zelfs iets toegevoegd.




4. Winnie the Pooh

Ja, Winnie the Pooh. Die lieve kleine beer die verslaafd is aan honing en de mooiste dingen zegt. Pooh is altijd al mijn favoriete Disney personage geweest, maar ook buiten Disney vind ik hem leuk. Mijn stiefzus heeft het boek meegebracht en ik ben er verliefd op. De tekeningen zijn zo lief en de verhalen ook. Ik kwam er achter hoe het allemaal is begonnen en dat de ├ęchte Winnie the Pooh in een boekenwinkel in New York is.


Een reactie plaatsen