DIY Blanket Fort

vrijdag 10 april 2015





Al een hele tijd stond dit op mijn bucket list en eindelijk heb ik het gedaan. Ik ga nu vertellen hoe je je eigen deken fort kunt maken.



Wat heb je nodig:

- Dekens (natuurlijk)
- Kussens
- Een hele hoop wasknijpers
- Meubels als basis voor je deken fort.
- Lichtjes op batterij 
- Vermaak terwijl je er in zit




Als eerste heb ik wat dekens en kussens op de vloer gelegd, zo kon ik lekker liggen. Ik heb een touw door mijn kamer gespannen en ben gaan bouwen.

Nu laat ik niet zien hoe ik mijn fort heb gebouwd. Iedereen heeft een andere kamer en andere spullen. Maar stoelen, hoge kasten en zware spullen zullen goed van pas komen.






Zo zag mijn deken fort er uit van de buitenkant. Ik heb wat lampjes (op batterij, die worden niet warm) opgehangen. Zo zag het er nog leuker uit.




En zo zag hij er uit van de binnenkant. Heel knus. Ik heb mijn laptop er bij gepakt en een serie gekeken. Maar je kunt er van alles in doen. Lezen, een spelletje met vrienden of zelfs slapen. Alleen moet je dan wel een wat zachtere ondergrond hebben dan ik had.


* Zorg er voor dat alles goed vast zit, anders kan alles zo in elkaar storten en is al je werk voor niets geweest.








Een reactie plaatsen