Nieuwsgierig

zondag 1 maart 2015

Ik ben best wel vaak nieuwsgierig naar dingen, en dan vooral naar boeken.



Bron





1. Grimm's Complete Fairy Tales

Bron
Yes, sprookjes! Ik ben er dol op. Op zaterdag heb ik nog lekker door het Sprookjesbos in de Efteling gelopen (of gereden in mijn rolstoel) en o wat werd ik blij.
Nu heb ik al een sprookjesboek, maar niet met alle sprookjes van de gebroeders Grimm. Dit zijn ze allemaal en de cover is zo mooi. Dit zijn ook de originele sprookjes, want de sprookjes die wij al jaren horen zijn eigenlijk heel anders. Ik vind hem alleen nog een beetje prijzig.


2. Ed Sheeran - A Visual Journey.

Bron
Ed Sheeren en een boek. Een beter combinatie kan ik me haast niet voorstellen. Ed Sheeran is mijn favoriete zanger en sinds een halfjaar heeft hij een eigen boek. Waar het precies over gaat kan ik niet helemaal uitvogelen, maar daarom ben ik juist zo nieuwsgierig.


3. Once Upon A Time

Bron
Nog meer sprookjes! Van OUAT heb ik al vaker gehoord, maar nooit besteedde ik er veel aandacht aan. Maar ik hoor er steeds meer over en nu begint het toch wel te kriebelen. Ik heb seizoen 1 voor mijn verjaardag gevraagd en ik kan niet wachten. Ik heb de trailer van seizoen 1 al bekeken en het ziet er heel gaaf uit. Tot ik kan gaan kijken, blijf ik die trailer maar kijken.




4. Pan

Bron

Ik ben dol op Peter Pan, het is een van mijn favoriete verhalen en ik lees nu het boek. Het verhaal is al meerdere keren verfilmd. Peter Pan van Disney, Peter Pan, Neverland, Hook en binnenkort ook Pan. Ik kijk er erg naar uit om deze film te kunnen zien.



Waar ben jij nieuwsgierig naar?

Een reactie plaatsen