Mijn verjaardags cadeaus!

woensdag 25 maart 2015

Op 13 maart was ik jarig en ondanks dat ik weinig bezoek had, heb ik toch erg leuke cadeaus gekregen.




Aangezien iedereen weet dat ik een grote boekenliefhebber ben, heb ik een hoop boeken gekregen.


De Raven Jongens van Maggie Stiefvater



Samenzwering van Kelley Armstrong


Rode Letters van Anne Bishop



Hogwarts Library boxset van J.K Rowling

Dit is toch wel mijn favoriete van de boeken. Ik ben een groot Harry Potter fan en deze moest ik hebben, zeker omdat er een film komt van Fantastic Beasts And Where To Find Them,
Al deze boeken komen in de wereld van Harry Potter voor. Zo kreeg Harry Quidditch Trough The Ages van Hermelien voor zijn verjaardag, is Fantastic Beasts And Where To Find Them een lesboek, en The Tales Of Beedle The Bard is het boek dat Hermelien als erfenis van Perkamentus kreeg, dat boek heeft een grote rol in het laatste boek en twee films.


Wreck This Journal Everywhere

Deze kan ik aan mijn kleine collectie toevoegen. WTJE is zo klein dat je hem overal mee naar toe kan nemen. Er staan andere opdrachten in dan de gewone WTJ, opdrachten die je onderweg moet uitvoeren.



Van de zomer mag ik met mijn zus en haar vriend naar de Efteling en daar heb ik heel erg zin in, vooral omdat de nieuwe achtbaan De Baron dan opent.


Dit was een van de eerste dingen die ik vroeg, namelijk seizoen één. Maar mijn moeder kocht de eerste twee seizoenen voor mij. Die middag heb ik een aflevering gekeken, en daarna heb ik twee seizoenen in één week gekeken. Nu moet ik wachten op seizoen 3.



En dan wat ik misschien wel het mooiste cadeau vind, deze armband van Amisa Design. Hij is handgemaakt en je kunt je eigen tekst kiezen, ik koos voor de tekst: 'TAKE ME TO NEVERLAND'. Ik ben een grote Peter Pan fan, dus vandaar.

En als laatste neemt mijn vriendin me een keer mee naar de bioscoop, dus daar heb ik ook zin in.

Een reactie plaatsen