Meet Jasper!

maandag 9 maart 2015

Jullie hebben Pluk en Muis al kunnen ontmoeten. Nu ga ik Jasper voorstellen.






Jasper (Duits Heidewachtel) kreeg ik in november 2009. Toen ik een puppy mocht uitkiezen liep ik het grote hok binnen en alle puppy's kropen weg, behalve Jasper. Hij rende meteen in mijn armen en toen was het wel duidelijk dat hij mijn nieuwe puppy werd.

Een paar weken later mochten we hem ophalen en we herkende hem door de bruine vlek achter op zijn rechter been, die zit er nu nog steeds.
Ik leerde Jasper direct trucjes zoals zitten en een pootje.

Vanaf dag één zijn Jasper en ik al dikke maatjes. Hij komt bij me als ik verdrietig ben en ik vind het heerlijk om hem uit te laten.


Hier kun je zien dat Jasper ook vriendjes met Pluk is. Toen Pluk en zijn zusjes werden geboren hiel Jasper heel goed mee. Hij waste ze en hielp ze zelfs op de kattenbak gaan. Super lief.


Jasper is momenteel vijf jaar, maar hij gedraagt zich soms nog echt als een puppy. Ik ben gek op hem en zou echt niet zonder hem kunnen.

Een reactie plaatsen