Hallo maart!

dinsdag 3 maart 2015

En toen was het alweer maart! De tijd gaat echt wel snel. Maart houdt maar een paar dingen in. Lente en mijn verjaardag!

Bron


1. Mijn verjaardag.


Op vrijdag 13 maart (ja, vrijdag de 13e) word ik alweer 18 jaar. Zo gek! Ik nodig nooit veel mensen uit, omdat ik niet veel mensen heb om uit te nodigen. Maar dat is juist fijn, want dan wordt het lekker rustig.
Eigenlijk heb ik nooit veel zin in mijn verjaardag, puur omdat ik een jaartje ouder word en ik al niet eens 17 lijk. Mensen schatten mij vaak veel jonger. Maar natuurlijk heb ik er wel een beetje zin in. Een dagje die helemaal om mij draait.


2. Lente!


Yes! Eindelijk wordt het weer lente. Er zijn al dagen geweest met lekker weer en ik heb zelfs al bloemetjes gezien. Al die dingen maken me zo blij, ik kan niet wachten tot het ook weer warmer wordt.


3. Ziekenhuis bezoekjes.

Deze maand heb ik ook veel afspraken in het ziekenhuis, iets waar ik totaal geen zin in heb. Helaas moet het wel gebeuren, maar het is voor een goed doel!




Waar kijk jij naar uit deze maand?

Een reactie plaatsen