Disney Would You Rather Tag!

vrijdag 27 maart 2015





Er is al een Would You Rather Tag, maar die heeft volgens mij geen vasten vragen. En nu heeft BuzzFeed twee video's met would you rather Disney vragen. Die ga ik beantwoorden.


1.
Zou je liever:

Wonen met zeven, rommelige mannen. 

of

Met drie brutale vrouwen.

Dan denk ik toch met drie brutale vrouwen, want zeven rommelige mannen is wel een hoop rommel. Als ik met die vrouwen woon kan ik me nog gewoon afsluiten van de rest. Dan is het nog wel netjes, want ik heb een hekel aan rommel.


2. 
Zou je liever:

Een groeiende neus hebben als je liegt.

of

Hele grote, onhandelbare oren hebben.

Dan kies ik voor de groeiende neus, want ik principe kun je dan gewoon niet liegen, wat voor mij een voordeel is want ik lieg vrij weinig. Soms natuurlijk een klein leugentje, maar wie doet dat nou niet?

3.
Zou je liever:

Donald Duck's humeur voor altijd hebben.

of

Permanent leiden aan Goofy's onhandigheid.

Ik ben liever onhandig dan humeurig, mensen vinden je dan ook veel leuker. En continue chagrijnig zijn is ook niets. Daar wordt je zelf ook niet zo vrolijk van. En van onhandigheid kun je lachen.


4.
Zou je liever:

Op 101 brave, nette honden passen.

of

Passen op een gestoorde alien.

Dan sowieso op 101 brave honden. Dat is niet zo heel moeilijk, misschien neemt het wat ruimte in beslag, maar alles blijft heel. En het is ook nog eens super gezellig.

5.
Zou je liever:

Maleficent haar oogverblindende looks hebben.

of

Cruella's onberispelijke stijl hebben.

Doe mij dan maar Malifecent, want ik ben absoluut tegen bont. Ik vind het ten eerste niet mooi, en ook nog eens super zielig. En geef toe, Maleficent is niet zo lelijk.

6.
Zou je liever:

Heel sterk en een kind van een God zijn.

of

Macht over de kou hebben en je eigen koninkrijk hebben.

Ik zou best wel sterker willen zijn, aangezien mijn beperking mijn energie heel erg verminderd. En mijn eigen koninkrijk hebben lijkt me absoluut niets.


7.
Zou je liever:

Wilde insecten eten met Simba.

of

Gedwongen worden om Jafar's baard te strelen.

Sowieso insecten met Simba. Insecten zijn erg gezond en wie weet zijn ze helemaal niet zo smerig.En Simba is ook nog eens een schatje.

8.
Zou je liever:

Lijken op de heks van Sneeuwwitje.

of

Het verstand van Ed van The Lion King hebben.

Ik heb liever verstand dan een goed uiterlijk. En er bestaat nog altijd zo iets als plastische chirurgie. Mensen willen tegenwoordig zo mooi zijn, want ik wel begrijp. Maar je innerlijk is toch veel belangrijker.


9.
Zou je liever:

Je leven opgeven voor je geliefde uit de jungle.

of

Je stem opgeven om met de prins te zijn die je eigenlijk helemaal niet kent,

Ik ga naar de jungle! Hoe gaaf zou het zijn om daar te lieven. In de mooie natuur, tussen de prachtige dieren. Ja, wanneer kan ik naar Zuid-Afrika?


10.

Zou je liever:

Door de lucht vliegen met Peter Pan.

of

Het diepste van de oceaan ontdekken met Ariël.

Deze vind ik heel moeilijk. Ik wil al heel mijn leven super graag vliegen, en Peter Pan is mijn favoriete Disney personage. Maar mijn liefde voor de mysterieuze oceaan is ook groot. Maar dat kun je nog altijd duikend of in een onderzeeër zien. Of natuurlijk op tv. Dus ik kies voor vliegen met Peter Pan. O, dat zou wel heel gaaf zijn!

11.

Zou je liever:

Ursula als excentrieke moeder hebben.

of

Jafar als een extreem betrokken vader hebben.

Die is ook wel lastig. Excentriek betekend abnormaal, en nu zou dat niet echt een goede moeder maken. Een enorm betrokken vader lijkt me dan nog altijd een stuk beter, ook al kan dat enorm irritant worden.

12.

Zou je liever:

Een jaar lang het lichaam van een normale lama hebben.

of

Of een jaar doorbrengen als een woest mannelijk beest.

Lama's zijn best leuk, ik ga voor lama. Die worden beter gewaardeerd als zo'n groot, woest beest.



Zou jij liever vliegen met Peter Pan of de oceaan ontdekken met Ariël?





Een reactie plaatsen