Q&A a Day - Book Review

zondag 8 februari 2015

Q&A a Day wou ik al heel lang, eigenlijk al een jaar. Ik wou hem perse voor nieuwjaar hebben en kreeg heb op 31 december binnen. Zo kon ik meteen op 1 januari beginnen.



O, wat ziet dit er toch mooi uit. Ik kan me zo voorstellen dat je dit in een oude bibliotheek in Engeland vind. De gouden uiteindes van de pagina's maken het helemaal af.
Q&A a Day stelt je elke dag een vraag. Nu kunnen het hele simpele vragen zijn, maar over sommige vragen moest ik wel even goed nadenken. Hier zijn een paar voorbeelden:

Mijn verjaardag!


Hoe leuk? De vragen hebben ook iets met de dag te maken.



Ik vind dit een geweldig idee. Voor dat ik ga slapen schrijf ik nog even in mijn Q&A a Day boekje. Hij ligt op mijn nachtkastje, naast mijn leesboek (momenteel Eleanor & Park). Je kan zelf het jaartal (naast 20__) invullen. Je kunt het vijf jaar lang doen. Poeh, dat zijn veel antwoorden.


Ik gebruik deze super lieve boekenlegger van Mostcutest.nl



Q&A a Day is te koop op Bol.com 

3 people left comments on: "Q&A a Day - Book Review"