Lovely Wrecking - Wreck This Journal Update #2

vrijdag 20 februari 2015

De afgelopen twee weken heb ik naar heel veel inspiratie gezocht voor mijn Wreck This Journal. Het is niet heel veel, maar ik laat toch een paar pagina's zien.




Het lukt me nog steeds goed om hem mooi te houden, maar binnenkort zal dat wel anders zijn.


Eerst de pagina die ik nog niet af had. Ik wist nog niet hoe ik het vliegtuigje moest versieren, maar ik heb met waterverf roosjes gemaakt. Het is simpel, maar ik vind het erg leuk.



Nu is deze pagina helemaal af. Op mijn Instagram kun je een filmpje ervan zien.



Dit idee had ik al een tijdje, al voor ik mijn nieuwe journal had. Ik heb een plaatje uitgeprint en heb er wat bij geverfd. 


Tangled is één van mijn favoriete Disney films en ik wou sowieso een pagina daar aan besteden. Dit is de schildering die Rapunzel zelf in haar toren maakt en ik heb hem nagemaakt.



Nog een pagina voor Rapunzel. Dit idee kwam ik tegen op Tumblr en ik wou hem zelf ook heel graag doen. Op internet heb ik opgezocht hoe ik Rapunzel kon tekenen en met de strookjes uit de journal heb ik haar vlecht nagemaakt.

Trust is like paper, once it's crumpled it can never be perfect agian.

Deze pagina is nog niet af, want ik wil nog wat details toevoegen. Ik vond de tekst ook heel toepasselijk.


Wat is jouw favoriete pagina?

Een reactie plaatsen