Lovely Wrecking - Wreck This Journal Update #1

woensdag 4 februari 2015

In één week heb best veel aan mijn Wreck This Journal gedaan. Drie pagina's zijn al af en eentje is bijna af. Dit is de eerste update van mijn Wreck This Journal.





Aan de eerste foto kun je nog niet zien dat er iets veranderd is, dat is omdat ik er super voorzichtig mee ben geweest zodat ik hem later lekker kan wrecken.



Dit is de eerste pagina die ik heb gedaan. 'Scribble wildly, violently, with reckless abandon'.
Misschien kun je wel zien dat ik hier Carrie Hope Fletcher heb getekend, omdat zij van dat mooie, krullende haar heeft. Eerst maakte ik haar hoofd en lijf, daarna heb ik haar ingekleurd met waterverf en haar een gezicht gegeven. Als laatste maakte ik haar haar met pen, potlood en krijt. Op de andere pagina ben ik wel even losgegaan.



Vervolgens deze pagina. 'Make a paper airplane.' Ik heb er ook een vliegtuig- achtig thema aan gegeven. Met blauw krijt en een gum heb ik de lucht gemaakt met de tekst: 'Can you imagine how the sky would look like if airplane trails didn't fade out?' Ik zag deze in een YouTube video, maar heb hem op een andere pagina gezet.
Ik moet het vliegtuigje nog vouwen, maar eerst wil ik het nog versieren.


Daarna deze. 'Doodle over top of this page, and in the margins'. Op de linker pagina heb ik iets simpels getekend met gekleurde pennen en op de rechter heb ik met waterverf een roze boom gemaakt. Lekker simpel, maar ik vind het erg mooi.


Zo kun je wel zien dat er iets is veranderd. Ik heb het boek goed dichtgeknepen en met waterverf regenboog kleuren op de zijkant van de pagina's geverfd.


En dan de opdracht pagina. 'Close the journal. Write/scribble something on the edges.' Omdat ik dus een regenboog effect had gemaakt zocht ik op internet een regenboog quote. Ik vond deze: 'You can't have a rainbow, without a little rain.' Ik heb er druppels bij getekend en die in regenboog kleuren geverfd met waterverf (je kunt wel merken dat ik veel waterverf gebruik). Op de rechter pagina heb ik ze blauw gemaakt en ze iets extra's gegeven.


Tot de Journal vol is ga ik updates plaatsen. 

2 people left comments on: "Lovely Wrecking - Wreck This Journal Update #1"