Hebbedingetjes Wishlist - Lifelifehappy.nl

dinsdag 3 februari 2015

Ik ben echt zo'n iemand die van die kleine hebbedingetjes verzameld, mijn kamer zit er al vol mee. Heb ik het nodig? Nee. Is het leuk, schattig en grappig? Ja!


Bron




Ik heb de site livelifehappy.nl ontdekt doordat ze mij op Instagram volgen (Instagram livelifehappy). Ik besloot dus een kijkje op de site te nemen en wat hebben ze leuke dingetjes! Het heeft iets weg van Mostcutest.nl, maar die site is meer gericht op alleen Japanse spulletjes.
Livelifehappy verkoopt super schattige hebbedingetjes, maar ook beauty spulletjes en bureau spulletjes. En alles ziet er super schattig uit. Ik heb een verlanglijstje gemaakt en misschien maak ik binnenkort wel een bestelling.



Als eerste dit handige dingetje. Het is een wasknijper met een klein lampje er in. Deze kun je op de hoek van je boek vastzetten en zo kun je makkelijk lezen als je nachtlampje niet sterk genoeg is. Een musthave voor elke lezer.


Boekenlampje knijper - €9,95





Deze super leuke verjaardagskalender. Hij is zwar-wit en bij elke maand staat er een leuke quote. Deze past in elke kamer omdat hij zo lekker simpel, maar alsnog heel erg leuk is.


Kalender zwart wit - don't grow up it's a trap - €8,95





Deze schattige pilletjes met een klein briefje er in, daar kun je een berichtje op schrijven. Hoe leuk is dat? Zo kun je iemand op een schattige manier een lief briefje geven, of je kunt ze natuurlijk bewaren en in een potje stoppen. Je krijgt er vijf in een zakje.


Blije pilletjes (message love pill) - €0,90


  
Deze super lieve notitie boekjes. Sinds ik deze blog ben begonnen dwalen er allemaal ideeën door mijn hoofd, deze kan ik natuurlijk het beste opschrijven. Ik merk wel dat ik ze niet allemaal kan onthouden, daarom is zo'n schattig opschrijfboekje super handig.






Om een notitieboekje te kunnen vullen heb je natuurlijk pennen nodig. Deze pennen vind ik zo lief. De eerste is een olifantje en de tweede een pil. Als je de dop van de pil er af haalt kun je hem uitschuiven.

Pen olifant blauw & roze - €2,50
Pen blij pilletje - €2,50



En tot slot deze leuke pinguïn. Als je zijn hoofdje er af draait zie je dat zijn lijfje gevuld is met handcrème. Leuk om in je tas te stoppen, en als je droge handen hebt haal je je kleine pinguïn vriendje er bij.
*Verkrijgbaar in drie kleuren/geuren.

Pinguïn handcrème lavendel - €7,95 

Gelukkig komt mijn verjaardag er aan, en als ik niet zo lang kan wachten plaats ik zelf een bestelling.

Al deze leuke spulletjes zijn te koop op livelifehappy.nl
*Alle foto's komen van de site zelf.
*Dit artikel is niet bedoeld om iets van de site te vragen, maar gewoon omdat ik er graag over wou schrijven en waarschijnlijk iets voor mijn verjaardag krijg. 

Een reactie plaatsen