Disney Stuff

woensdag 18 februari 2015

Ik baalde altijd omdat ik dacht dat ik niet zoveel Disney spulletjes had, maar nu heb ik eens goed rondgekeken en voor iemand die nog nooit in een Disney store of een Disney park is geweest heb ik best veel.




Ik zat dus wat foto's te maken en kwam er achter dat ik nóg meerr had. 

De dingen die ik het meeste heb zijn kleding stukken. Shirts, pyjama's en een trui.




Pyjama's


Mickey en Minnie komen duidelijk het vaakst terug.


Mijn kleine verzameling knuffels.

Het peas in a pod knuffeltje Disney, maar je kunt ze zien in Toy Story 3. Ik heb hem gekocht op Mostcutest.nl



Deze verzameling moet veel groter worden.



Deze mok heb ik al super lang, de kleur is zelfs doffer dan vroeger.


 Dit is absoluut mijn lievelingsparfum.

Hier stond eerst een sticker van Cinderella op, maar die heb ik er ooit afgehaald. Nu heb ik daar spijt van.



Deze tas die ik ooit met Kerstmis kreeg.



Op mijn telefoon hoesje heb ik een sticker van Bambi die mijn moeder voor me heeft gemaakt, en op mijn zakdoejes pakje staat Eeyore.




Op vrijdagavond ging ik met mijn moeder en stiefvader naar de Kruidvat. Nu kocht ik niet alleen een beetje make-up, maar ook deze super leuke potloden. Ik ben een klein kind.



Deze liet ik al in de Disney TAG zien. Hij is niet van Disney zelf, maar ik kreeg deze van mijn stiefvader toen we een dagje op het strand in België waren. Hij lijkt zo op de echte Pinokkio, hier ben ik zo blij mee!


Een paar jaar geleden kon je deze sparen bij de Albert Heijn en deze kreeg ik van mijn buurvrouw, geel lief.

Nu hebben wij ook nog Monopoly Disney staan, maar die doos is al heel oud en een beetje versleten, daarom maak ik er geen foto's van.

Dit was mijn kleine Disney verzameling. Ik ben er heel trots op.

Een reactie plaatsen