Book Wishlist #2

vrijdag 27 februari 2015

Ik heb al eerder een book wishlist gemaakt, die kun je hier lezen. Maar natuurlijk zijn er meerdere boeken bijgekomen.






Als eerste een boxset. Ik houd al mijn hele leven van Harry Potter en ik heb ook alle boeken, behalve deze. De box bevat  Quidditch Through the Ages, Fantastic Beasts and Where to Find Them & The Tales of Beedle the Bard. Er wordt een film gemaakt van Fantastic Beast and Where to Find Them en ik wil zeker eerst door het boek snuffelen voor ik die ga zien.


Bron
One starry night, Peter Pan and Tinker Bell lead the three Darling children over the rooftops of London and away to Neverland - the island where lost boys play, mermaids splash and fairies make mischief. But a villainous-looking gang of pirates lurk in the docks, led by the terrifying Captain James Hook. Magic and excitement are in the air, but if Captain Hook has his way, before long, someone will be walking the plank and swimming with the crocodiles...

Zodra ik deze zag wist ik meteen dat ik hem wou. De cover ziet er niet alleen prachtig uit, het verhaal van Peter Pan is ook nog eens geweldig. Zeemeerminnen, piraten, indianen en elfjes. Allemaal zo magisch mooi. Ik kan niet wachten tot ik deze in mijn handen heb.
*Ik heb hem al besteld, hij komt volgende week waarschijnlijk binnen. Yay!


Bron
Zolang ze zich kan herinneren heeft de familie van Blue haar verteld dat als zij haar ware liefde kust, hij zal sterven. Ze had nooit voorzien dat dit een probleem zou worden. Maar nu haar leven verweven raakt met de intrigerende wereld van de ravenjongens, is ze daar niet zo zeker meer van

Ik heb al eerder boeken van Maggie Stiefvater gelezen en die bevielen me heel goed. Dit klinkt ook heel erg mysterieus en spannend. Dit is deel een van een trilogie en ik ben heel erg benieuwd.


Bron
Voor 35 meisjes is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig caste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van prins Maxon.
America Singer vindt het echter een nachtmerrie. Ze moet haar geheime liefde opgeven en haar thuis verlaten voor een strijd om een kroon die ze niet wil. Ze moet in een paleis wonen dat continu wordt aangevallen door rebellen. Dan ontmoet ze prins Maxon en twijfelt ze aan alles. America realiseert zich dat het leven waar ze altijd van gedroomd had in het niet valt bij de toekomst die ze nooit voor mogelijk had gehouden.

Om eerlijk te zijn sprak me dit eerst totaal niet aan, maar na een paar keer terug kijken wel. Het doet me veel denken aan The Chemical Garden trilogie en dat vind ik erg leuk, ook al heb ik het laatste deel nog niet gelezen. Hier ben ik ook heel benieuwd naar.




Een reactie plaatsen