A few of my favorite things

dinsdag 10 februari 2015

Ik heb vele liefdes in mijn leven, en dan heb ik het niet over jongens. Nee, ik heb het over creatieve dingen, boeken en nog meer.


Bron


1.

Bron
Origami.
Vorige lente leerde ik voor het eerst om een origami draak te maken. Daarvoor kon ik de lucky paper stars al maken. Ik kreeg een pakje origami papier van mijn moeder en leerde om draken, kraanvogels, vlinders, dino's en nog meer te maken. Het is super leuk en verslavend, ik heb inmiddels een hele schoenendoos vol en een paar slingers.


2.

Bron
Boeken en lezen is geen nieuwe. Ik heb hier zelfs een hele blogpost over geschreven. Hier kun je die lezen.

3.


Bloemen. Alles aan bloemen vind ik geweldig. De kleur, de geur, hoe ze er uit zien. Ik wordt helemaal blij van een mooi boeket bloemen en op school heb ik heel veel bloemenstukjes gemaakt. Dit is er een van. Ik ben er erg trots op.

4.


Mijn Wreck This Journal. O, wat houd ik hier van. Hier kun je meer lezen over Wreck This Journal.

5.


Carrie Hope Fletcher, mijn lievelings YouTuber. Ik ben nu ongeveer een jaar op haar kanalen geabonneerd en kan maar geen genoeg van haar krijgen! Ze is altijd zo vrolijk en positief, en ze geeft zo'n goede raad. Ze is ook nog eens super getalenteerd. Ik wil haar super graag ontmoeten en zal altijd een trouwe Hopefull blijven. Pinkie omhoog,

6.


Bron

Ed Sheeran hoort natuurlijk ook in dit lijstje. Ik kan niet genoeg van hem en zijn muziek krijgen. Als je me vraagt wat mijn favoriete soort muziek is, noem ik Ed Sheeran op. Ik geniet altijd zo van zijn muziek, en dan vooral van Thinking Out Loud. Ed Sheeran is naar mijn mening de enige ├ęchte artiest van dit moment. Hij heeft alleen zijn stem en zijn gitaar nodig om een publiek te vermaken/

7.


Bron

Naast ItsWayPastMyBedTime is het kanaal van de Shaytards ook mijn favoriet op youtube. Misschien is het een beetje gek om te kijken wat een gezin doet in hun dagelijkse leven, maar het is echt heel leuk. Vooral omdat Shay en Collete zo grappig zijn. Hun kinderen zie je opgroeien, wat best bizar is om te zien. Zeker omdat ik ze eigenlijk niet persoonlijk ken.

8.

Bron

Harry Potter, yes! Nu ga ik hier niet uitgebreid over praten, want deze week komt daar ook een blogpost over. Als die er staat kun je die hier bekijken.

9.




Eleanor & Park heb ik nog niet uit (als ik dit schrijf ben ik op pagina 169, hoofdstuk 28), maar ik vind het nu al geweldig. Als ik het boek uit heb komt er zeker een review. Ik kan niet wachten om andere boeken van Rainbow Rowell

10.

Bron
Dieren. O, wat houd ik van dieren. Er is geen moment in mijn leven geweest dat we geen huisdieren hebben gehad, Dat is dan ook een hele lijst. Momenteel hebben we drie dieren. Twee katten en een hond en ik ben dol op ze. Ik ben niet bang voor dieren, behalve voor hanen dan misschien. Ik ben namelijk een paar keer aangevallen door de zelfde haan.
Maar ik houd van alle dieren en kijk ontzettend graag naar natuurprogramma's.

11.

Bron
Natuurlijk hoort Disney ook in het lijstje. Al mijn hele leven ben ik gek op Disney. Ik keek altijd graag naar de films en in de auto zongen we uit volle borst Hakuna Matata. Ik kijk nog nog steeds graag Disney films en heb er dan ook een paar op dvd. Tarzan, de Lion King en Rapunzel zullen altijd mijn favorieten blijven.



These were a few of my favorite things!

Wat zijn jouw favoriete dingen?

Een reactie plaatsen