Lovely Wrecking - Wreck This Journal

woensdag 28 januari 2015

Wreck This Journal. Ik ben een echte boekliefhebber en dit boek mag dus niet ontbreken in mijn boekenkast. 







Wreck This Journal is echter geen leesboek, het is een doe boek. Ik heb de Nederlandse versie al ongeveer een jaar, maar ik wou de Engelse versie erg graag voor mijn blog kopen, tot mijn lieve moeder me een pakketje in de handen drukte en ik hem eerder had dan verwacht. Op elke pagina staat een opdracht waarmee je het boek 'wreckt'. De bedoeling is dat het vernield wordt. Ik vind dit een geweldig idee omdat ik super voorzichtig ben met mijn eigen boeken. Ik kan al mijn frustraties en creativiteit hierop kwijt. Hier zijn een paar voorbeelden van de opdrachten.

                                               Verstop deze pagina in de tuin van je buren.
     
Laat deze pagina drijven.

       Maak een plotselinge, verwoestende, onvoorspelbare beweging met het boek.


Hier het verschil tussen een oude en een nieuwe. Mijn oude is al wat dikker, viezer en valt een klein beetje uit elkaar. De oude ruikt ook wat minder goed. 
*De Engelse is iets kleiner dan de Nederlandse.


Ik wil het boek niet alleen verwoesten, maar ook erg mooi maken. Met deze spulletjes gaat dat vast wel lukken.


Eens in de zoveel tijd zal ik een update plaatsen, ik zal af en toe ook wat foto's op mijn Instagram plaatsen.

Wreck This Journal is te koop op Bol.com net zoals alle boeken van Keri Smith.

Een reactie plaatsen