This is me - 25 Questions Tag!

maandag 26 januari 2015

 Omdat dit mijn aller eerste blogpost is leek het me handig dat ik me voorstel door middel van deze tag. De '25 Questions Tag'. 



Bron





1. Heb je een tweede naam?
Ja, die heb ik. Danique is mijn tweede naam en ik vind het erg mooi.

2. Wat is/was je favoriete vak op school?
Alles wat maar praktijk was. Gym, techniek, tuin. Lekker bezig zijn vind ik veel leuker dan stil zitten in een stil lokaal.

3. Wat is je favoriete drinken? 
Ik ben een cola drinker, maar vind ice tea ook lekker. En dan het liefst van Karvan Cevitam, zo kan ik bepalen hoe zoet ik hem wil.

4. Wat is je favoriete liedje op dit moment?
Sowieso Thinking Out Loud van Ed Sheeran. Ik vind dat zo'n mooi nummer. Maar ook By My Side van David Choi vind ik erg fijn om naar te luisteren.

5. Hoe ga je je kinderen noemen?
Volgens mij fantaseert iedereen daar wel eens over. Voor een meisje vind ik Luna erg mooi, en voor een jongen heb ik geen idee.

6. Doe je aan een sport?
Telt yoga als sport? Zo ja, dan ja.

7. Wat is je favoriete boek?
Dit is een lastige vraag, er zijn zoveel boeken die ik geweldig vind. Op dit moment ben ik in het laatste deel (Voor Altijd) van De Wolven van Mercy Falls  van Maggie Stiefvater. Maar ook De Snow White trilogie van Salla Simukka vind ik geweldig. Eigenlijk zes boeken dus, oeps.

8. Wat is je favoriete kleur?
Ook al zo lastig, daar verander ik namelijk erg vaak in. Maar de kleuren waarbij ik blijf zijn geel, mint kleuren en rood.

9. Wat is je favoriete dier?
Daar kan ik echt niet tussen kiezen, maar ik denk hond. Omdat ik het heerlijk vind om mijn hond uit te laten.

10. Wat is je lievelings parfum?
Dat zijn er twee. So Kiss Me..? van de Kruidvat en de super lieve Bambi parfum van Douglass. Ik kan nooit kiezen welke ik op moet doen.

11. Wat is je favoriete vakantie(tijd)?
De zomer vakantie! Die duurt natuurlijk het langst en het is super lekker weer. Tijd om dingen te ondernemen. Voor mij een tijd zonder zorgen.

12.  Heb je je diploma al gehaald?
Nee, en naar omstandigheden duurt dat nog wel eventjes, Maar ik wil hem erg graag halen.

13.  Ben je ooit het land uit geweest?
Ja! Eén keer naar Tsjechië, één keer naar Luxemburg, drie keer naar Frankrijk, en meerdere keren naar België en Duitsland. Frankrijk is tot nu toe mijn favoriet.

14. Welke talen spreek je?
Natuurlijk gewoon Nederlands, Engels en een paar woordjes Duits en Frans.

15.  Heb je broers en/of zussen?
Ja, die heb ik. Twee biologische zussen en twee aanplak zussen (ik vind stiefzus zo naar klinken). Van allemaal ben ik de één na jongste.

16. Wat is je lievelings winkel?
Ik houd niet zo van winkelen, maar ik kan me prima vermaken in een winkel waar ze boeken verkopen.

17.  Wat is je favoriete restaurant?
De Griek bij ons in het dorp, maar ik ben er al heel lang niet meer geweest.

18. Vindt je school leuk?
Soms wel, soms niet.

19. Wie zijn je lievelings YouTuber?
Ik heb er maar eentje, en dat is Carrie Hope Fletcher van ItsWayPastMyBedTime en TwentyThirtyTwo. Ik denk dat ik nog nooit eerder een YouTuber heb gevonden die zoveel op mij lijkt. Ik raad haar zeker aan.

20. Wat is je favoriete film?
Momenteel The Hunger Games Mockingjay Part 1, maar de Harry Potter films komen bij mij altijd op nummer één.

21. Wat is je favoriete TV show?
Dat zijn er een paar. Divorce, Degrassi en Friends.

22. PC of Mac?
Zelf heb ik een ASUS en die bevalt me prima. Ik ben niet zo'n fan van Apple.

23. Welke telefoon heb je?
Ik had een Sony Xperia M2, maar die besloot kapot te gaan na drie weken terwijl ik er heel zuinig op was.

24. Hoelang ben je?
1,60. De kleinste van mijn vrienden en ze maken er altijd grapjes over. Maar ik ben erg tevreden met mijn lengte.

25. Heb je dieren?
Ja, mijn maatjes. Twee katten genaamd Pluk en Muis, en een hond die Jasper heet.

Dat waren 25 vragen over mij, hopelijk ken je me nu een beetje.
Have a lovely time!


1 people left comments on: "This is me - 25 Questions Tag!"

NEW