Creatief Met Leuke Flesjes & Potjes

zaterdag 31 januari 2015

O, wat houd ik toch van creatief bezig zijn. Ik kan uren op Tumblr en Weheartit zitten om inspiratie op te doen. Hier ben ik creatief met leuke potjes en flesjes.



Ik bespreek hier vier potjes met elk een andere bedoeling.





                            Dit is mijn memory jar voor 2015. Ik heb dit vorig jaar ook gedaan en het was zo leuk om alle briefjes terug te lezen. Een kleine herrienering aan de leuke dingetjes die ik heb gedaan in 2014. Dit jaar heb ik de bodem gevuld met Lucky Paper Stars, Teske de Schepper liet dit zien in haar video. Een simpel, maar super leuk idee.


Dit is ook een memory jar, maar dan net iets anders. Als ik een boek uit heb schrijf ik de titel op een briefje en stop hem dan hier in, zo kan ik aan het einde van het jaar zien hoeveel en welke boeken ik heb gelezen. Ik heb het afgemaakt met Lucky Paper Stars en een strikje om de deksel.


Dit noem ik mijn 'Happy Jar' Ik heb de bodem gevuld met (wederom) Lucky Paper Stars en een paar mini origami figuurtjes. Daarna heb ik briefjes gevuld met dingen die ik leuk vind zoals: Boeken lezen, origami, muziek, zomer, lente etc. Dus wanneer ik verdrietig ben open ik mijn Happy Jar en kan ik weer een glimlach op mijn gezicht toveren.



De laatste pot(ten) draait alleen om Lucky Paper Stars. Ik begon met simpele vlechtstroken van de Action. Maar omdat ik nergens strookjes met een leuk patroontje kon vinden deed ik een bestelling op Mostcutest.nl. Daar kun je een hele hoop leuke Lucky Paper Star strookjes vinden. En ook nog veel meer schattige dingen. Op de site kun je ook een filmpje vinden waar ze laat zien hoe je Lucky Paper Stars moet vouwen.

Dus met een simpele pot of fles en wat creativiteit kun je iets super leuks maken om bijvoorbeeld je vensterbank mee te vullen.

*Mijn potten en flessen komen van de Xenos en Action.

2 people left comments on: "Creatief Met Leuke Flesjes & Potjes"